בקטנה – 28.07.12

לא קרו הרבה דברים מסעירים בהוליווד לאחרונה, אבל הנה כמה דברים שכן קרו:
– רשת הטלוויזיה ABC מתכננת סדרה שתתרחש בעולם של "הנוקמים", אבל עדיין לא ידוע אם דמויות מהסרט ישתתפו בסדרה. כמו כן, גיליירמו דל טורו עדיין עובד עם אותה רשת על סדרה של "הענק הירוק".
– טום מקגראת', במאי סרטי "מדגסקר", עומד לחבור לבן סטילר ולביים את הסרט הלייב-אקשן הראשון שלו. הסרט, שיקרא RentaGhost, מבוסס על סדרה בריטית ישנה, המספרת על אדם שמת ומחליט ליצור שירות שמספק רוחות רפאים ושאר יצורים לבני-אדם.
– ג'ו טאסלים, כוכב הסרט The Raid מצטרף ל"מהיר ועצבני 6" ויגלם את ג'ה, אחד הנבלים.  לסרט השישי בסדרה חוזרים וין דיזל, פול ווקר, דה רוק, ג'ורדנה ברוסטר וטייריס גיבסון. בין התוספות החדשות נמצאים ג'ינה קרנו ("בגידה כפולה") ולוק אוונס ("בני אלמוות").

– לפני שנתיים יצא הסרט "מצ'טה" של רוברט רודריגז, שהיה סרט אקשן טראשי, מגוחך וכיפי. בקרוב יוצא סרט המשך, עם שחקנים כגון צ'ארלי שין, מל גיבסון, מישל רודריגז וכו'. ועכשיו מגיעה ידיעה די מבאסת, שלסרט לוהקה גם ליידי גאגא. אני אישית לא סובל אותה, ולא מבין מה רודריגז חשב לעצמו. זה אפילו ליהוק יותר טיפשי מריהאנה ב"באטלשיפ".
– ועוד בתחום הסיקוולים – זוכרים את "היום השלישי"? נו, הסרט ההוא מ 1996 עם וויל סמית', פלישת חייזרים, וכו'? עכשיו, 16 שנים מאוחר יותר, המפיק של הסרט ההוא, דין דוולין, אומר שהוא ישב עם רולנד אמריך (הבמאי ותסריטאי של הסרט) והם כתבו סרט המשך שלדעתם טוב מספיק כדי לעשות. בינתיים זה כל מה שיש, הרצון שלהם, אבל היי, אולי בקרוב זה יתחיל להתגבש.

One response to “בקטנה – 28.07.12

  • איתי מנדלסון

    – סדרה על "האוונג'רס" יכולה להיות רעיון טוב. העולם של הנוקמים הוא עולם די גדול, אפשר להכניס אליו כמה דברים בקלות. ולגבי הענק הירוק, אני לא ממש חיבבתי את הדמות שלו עד "האוונג'רס" שסוג של שינה לי את כל ההשקפה עליו. אבל אני חייב לומר, שאם כבר סדרה וטלוויזיה אז בקרוב מגיעה העונה החדשה של דקסטר! הצלחתי להבין מעין הדג שגם אתה אוהב את הסדרה. אבל לא לגלוש מהנושא.
    – לצערי גם על בן סטילר אני לא מת, אז אני לא מתרגש מהידיעה הזאת.
    -"מהיר ועצבני 5" היה נחמד ביותר, אני בטוח שגם השישי יהיה כיפי. אחלה תוספת של שחקנים, נחמד לשמוע שוב מג'ינה קרנו.
    – הצחקת אותי עכשיו, ליידי גאגא? אבוי. איזה תלבושות יהיו שם?
    – לא רק יצאה גרסת תלת מימד של "היום השלישי"? מעניין.

להשאיר תגובה

