This is the End

מה, זהו? עד שהתחלתי לחבב את העולם הזה הוא עומד להיחרב? אבל, אבל…למה? יש עוד הרבה דברים שלא הספקתי לעשות: באנג'י, צניחה חופשית, לעלות על מגדל אייפל, לראות את העונה האחרונה של "דקסטר". רק התחלתי את העשור השלישי של חיי וכבר נגמר? עוד לא התחלתי לעבוד, לא טיילתי, לא למדתי, לא עשיתי את סרט החלומות שלי…כלום.
אז כן, כמו שכל העולם בערך יודע, יש כביכול נבואה של שבט המאיה שהעולם אמור להגיע לקיצו מחר. כמובן שעם השנים פורסמו דיווחים שבני המאיה טעו, ואז באו טיעונים שהפריכו את זה, וגם טיעונים שהפריכו את הטיעונים האלה. אבל בהנחה שזה נכון, שמתם לב ששבט המאיה היו די כלליים בעניין? כלומר, ידוע רק שהעולם יגיע לקיצו ב 21/12/2012. אוקיי, מתי בדיוק? בחצות שבין היום למחר? בחצות שבין מחר למחרתיים? מחר ב 14:34? ויש גם את השאלה של איך יגיע העולם לקיצו – האם יפגע מטאור בכדור הארץ? האם תפרוץ מגיפה שתכחיד את האנושות? או שאולי רגע אחד כדור הארץ יהיה וברגע הבא הוא יעלם ב"פוף".
אבל די להשתעשע, בואו נהיה רציניים רגע. סוף העולם לא יגיע מחר. בטח יהיו הרבה דברים מצחיקים באינטרנט שקשורים לזה (לפחות בשניים מהם יהיה מעורב חתול) אבל בסופו של דבר זה יהיה סתם עוד יום שישי. כמובן שיהיו לא מעט אנשים שבשבילם העולם אכן יגיע לקיצו מחר כי הם…ימותו. קורה. כנראה שגם יגיעו לעולם הרבה ילדים מחר (ובמקרה שהמאיה כן צדקו, אחד מהם יזכה בשיא גינס כאדם ששרד הכי פחות זמן על כדור הארץ לפני שהוא נכחד. לא שיהיה לו הרבה זמן להתגאות בשיא הזה, אבל עדיין). בכלל, כנראה יהיה "בייבי בום" רציני עוד תשעה חודשים. אני בטוח שלא חסרים אנשים פנאטיים בעולם שבטוחים שהקץ מגיע מחר, אז הם יעשו אהבה "בפעם האחרונה" עם בני הזוג או עם זרים אקראיים שגם הם מאמינים בזה, רק כדי להפוך להורים מאושרים (או לא) בספטמבר הבא. זה יהיה משהו מצחיק לספר לילידים. "אבא, נכון אתה ואמא הבאתם אותי לעולם כשהחלטתם שאתם מוכנים להיות הורים?" –"מה פתאום! היינו בטוחים שהעולם עומד להיכחד. נראה לך שאני ואמא היינו מוכנים בגיל 17?".
האמת, יכול להיות נחמד לגור ליד פנאטיים כאלה. תחשבו על זה, הם בטוחים שסוף העולם מגיע. הם בטח עושים עכשיו מכירת חיסול של כל רכושם, אולי אפילו מחלקים אותו בחינם. זו אחלה דרך להשיג מסך טלוויזיה או תנור חדש. לעזאזל, אולי אפשר להשיג ככה בית שלם. אבל אני לא מכיר אנשים כאלה, לפחות לא באיזור. אם אתם מכירים תגידו לי, ונלך ביחד לשדוד אותם או משהו ("בשביל מה אתה צריך את חשבון הבנק השוויצרי שלך? גם ככה סוף העולם מחר. רק תרשום לי את הפרטים"). עכשיו כשאני חושב על זה, כנראה שיהיו גם הרבה התאבדויות, לא? אולי חלק מהפנאטיים האלה מעדיפים למות בדרך שלהם במקום להיפגע ע"י מטאור דמיוני או להינשך ע"י זומבי. זה קצת מדכא. אבל שוב, בטח בקושי יש פסיכים כאלה בארץ, אם בכלל. תמיד בארה"ב יש את כל האקשן.
בסיכוי של 1% שהעולם אכן יגיע לקיצו מחר, תודה לכם שהקדשתם מזמנכם לקרוא פה. אני בטוח שהיו לכם דברים יותר טובים לעשות, אבל בכל זאת בחרתם לקרוא את הדעות או השטויות שלי, ואני מעריך את זה. במקרה (הדי בטוח) שהעולם לא יגיע לקיצו מחר, אשמח אם תעשו לי טובה קטנה, בתור מתנת חנוכה / חג המולד / קוואנזה / וואטבר – תגרמו לעוד אנשים לבזבז את הזמן פה! תעשו "לייק" לדף הפייסבוק (אם לא עשיתם עדיין), תשתפו את הדף, תשתפו את הבלוג או שסתם תפיצו מפה לאוזן. פשוט התערבתי עם חבר שתוך שנה אני אשתלט על העולם עם הבלוג הזה, ועברו כבר…אוטוטו 5 חודשים (וואו, ברצינות?), אז אני צריך כמה שיותר נתינים. כלומר, קוראים. הייתי שמח לתת לכם תמריץ לעשות את זה, אבל אין לי משהו כרגע. חוץ מזה, לא כיף פה….לפעמים? בשבוע הבא, למשל, יהיה פה סיכום שנתי – הסרטים הטובים, הגרועים, הסצינות והציטוטים של השנה, וגם מה מצפה לנו בשנה הבאה. יהיה נחמד, בקיצור.
עד כאן להיום. אסיים, איך לא, עם מונטא'ז קולנועי קטן לקראת מחר. סוף העולם שמח!

 

להשאיר תגובה

